Rozhovor s Jakubem Féherem

26.02.2014 16:58
Čuz Kubajz, dovol nám jakožto naší jarní nové posile, sepsat krátký rozhovor, aby zejména naši nejskalnější fanoušci měli přehled, čí jméno mohou po vstřelené brance skandovat.
Na začátek tradiční otázka z fotbalové prostřed, jak jsi se k fotbalu dostal, v kolika letech a kdo Tě nejvíc ovlivnil?
Když nepočítám, jak jsem jako snad už pětiletý běhal celé odpoledne za balónem, tak můj první tým byl v deseti letech Minerva Opava. Bylo to mé rozhodnutí a více možností ani nebylo.
Jakými kluby jsi prošel?
V žácích jsem to hodně střídal. Začal jsem v Minerva Opava, trošku jsem nakoukl i do SFC, ale nezvládl jsem byrokracii a tak jsem zamířil do M. Hoštic, poté Otice, potom ještě párkrát na střídačku a v 18ti jsem s fotbalem skončil v M. Hošticích. Vrátil jsem se až asi v 25 letech do Minervy, potom Chvalíkovice a teď nová výzva Skřípov.
Co je podle tebe Tvá nejlepší fotbalová dovednost a kde naopak máš podle sebe rezervy?
Myslím si, že mám rychlost a nejsem zbrklý. Zapracovat se dá vždy na technice. Práce s míčem, střelba..
Máš v kabině přezdívku?
Přezdívku jsem nikdy neměl :)
Děláš i nějaký jiný sport než jen fotbal?
V žácích a chvíli v dorostu jsem hrával hokejbal. Střídal jsem to s fotbalem. Bavilo mě to podle toho, jaké bylo počasí :) A asi 4 roky jsem hrával florbal. Před dvěma roky jsem toho nechal a vyhrál fotbal.
Tvůj oblíbený fotbalový tým?
Arsenal FC. Někdy kouknu i na SFC.
Uvítal si nabídku TJ Sokolu Skřipov? 
Určitě. Chtěl jsem do vyšší ligy než jsem doteď hrával. Bylo ve hře více týmů, ale nakonec jsem vybral nejlepší variantu.
Máš např. nějaký předzápasový rituál nebo talisman pro střelecké štěstí? 
O tom se nemluví :-D
Utrpěls někdy vážné zranění, které Tě načas vyřadilo ze hry? 
Klepu na dřevo. Nikdy. 
Jaké jsou tvé fotbalové cíle? 
Zahrát si co nejvyšší ligu. A co nejlepší fotbal.
Máš nějaký fotbalový vzor? 
Individuální vzor nemám. Z jiného sportu je to Jarda Jágr, hlavně kvůli pracovitosti a osobnosti celkově. Však ho znáte :)
Vzkázal bys něco věrným Skřipovským fanouškům?
Choďte na fotbal. V dobré atmosféře je dobrý fotbal.
Děkuji Ti za rozhovor Kubo a přeji Ti mnoho úspěchů jak životních tak sportovních Škubina